Póker Cikkek és Hírek

Nincs megjeleníthető elem

2011.02.09. 14:27 PókerBónusz

Női póker versenye

Victoria Coren a PokerStars szponzorált játékosa: "A PCA-n a Bahamákon játszottam egy csak hölgyeknek szóló versenyen, mégpedig a 2001-es WSOP óta először. Akkoriban nem voltam komoly játékos. Nagyon kevés nő volt az. Ez egy új verseny volt, amit anyák napján rendeztek meg, az „igazi játékosok”  (értsd: férfiak) feleségeinek, barátnőinek, édesanyjuknak. Minden résztvevő kapott egy rózsát, a versenyigazgató pedig megkérte a közönséget, hogy tapsoljon meg minket, amiért „olyan csinosak vagyunk”.

A póker azóta már megváltozott, ahogy én is. Ma már egyikünk sem „csinos”. Csak vicceltem. Én fantasztikus vagyok. Na jó, megint vicceltem. A játék az internet miatt változott meg; a nők, akiket eddig távol tartottak a kései órák a pókerben, vagy a távoli helyszínek, esetleg a nyílt agresszió, most már végre színre léphetnek, hiszen otthonukban játszhatnak mindezen akadályok nélkül.

Eközben én egyfolytában pókerezem, nem félek egy ellenféltől sem és mindig szeretem kipróbálni magam egy nyílt mezőny ellen. Egy ideig nem szerettem a csak hölgyek-versenyek elvét (Minek ez a hátrányos megkülönböztetés? Ez nem súlyemelés, hanem kártyázás.), de csak amíg meg nem győztek róla, hogy ez remek az újoncok számára, akik még félénkek ahhoz, hogy belépjenek a férfiak uralta versenyarénába. Bármi, ami új játékosokat vonz, jó a játéknak. Csak úgy éreztem, ez nem nekem való.

Idén egy női játékostársam azt mondta nekem, hogy idióta vagyok. Emlékeztetett rá, hogy a póker csak arról szól, hogy megszerezd a legjobb helyeket, hogy pénzt nyerj. Egy korlátozott mezőny, sok viszonylag újoncnak számító résztvevővel, valószínűleg értékes lesz. Szóval végülis megpróbáltam és be is jutottam a döntőbe, nyertem 9000 dollárt. De ami még fontosabb, hogy nagyon élvezetes és a szokásostól eltérő néhány nap volt ez.

Talán idén több női versenyen is indulok. Szórakozás és pénz, mi többet kérhetnél még a játéktól?"

Szólj hozzá!

Címkék: élő póker pca női póker


A bejegyzés trackback címe:

https://pokerbonusz.blog.hu/api/trackback/id/tr312649161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása