2010.09.10. 17:41 PókerBónusz

A póker észjáték

Át kell gondolnod, mit teszel – különben bajban vagy.

Mind tudjuk, hogy a póker egyfajta lélektani játék. Éberen kell figyelned az ellenfeleid félelmeire, magabiztosságára, agressziójára, reményeire, fáradtságára, éhségére – ezek mind hatással vannak a tetteikre. Az online póker sokkal inkább pusztán matematika, azonban itt is vannak érzelmi tényezők olyan játékosoknál, akik éppen elveszítettek vagy megnyertek egy nagy kasszát és különösen nagy versenyenek buborékának kidurránásánál.

Íme például egy olyan helyzet, amelyben részemről csődöt mondott a pszichológia, egy online MTT során. Chipleader voltam az asztalnál és megjátszottam (és meg is nyertem) a legtöbb kasszát. A kérdéses leosztásban korai pozícióból emeltem ötös párral, az osztó és a nagyvak megadta.

A flop 2-5-6 lett – egy szett! A nagyvak passzolt, az eredetileg emelő játékos 1000-et hívott. Én megadtam, remélve, hogy az osztó majd squeezelni próbál vagy hogy az eredeti emelő tovább hív. Csakhogy az osztó dobott és a nagyvak check-raiselt 4000-ig.

Az kezdetben emelő játékos dobott és pedig betoltam körülbelül 15 ezret. A nagyvak rögtön megadta ezt 3-4 lapokkal (tehát egy sorral).

Úgy játszottam meg a leosztást, mintha egy igen drága verseny utolsó állomása lenne, igazi pókerőrültekkel.  Csakhogy ez egy 100 dolláros verseny volt viszonylag kezdők számára, akik nem akarják kockáztatni, hogy már az elején kiessenek amiatt, hogy korai pozícióból check-raiselnek igazán erős lapok nélkül.

Nem húzom fel magam, szinte lehetetlen megelőzni egy szettet a flopon – de a dolgok rossz irányt vettek, rossz okok miatt. Lusta voltam a hívásoknál, nem gondoltam át jól az asztal hangulatát. Rosszul gondolkodtam.

Szólj hozzá!

Címkék: játék stratégia póker élő póker


A bejegyzés trackback címe:

https://pokerbonusz.blog.hu/api/trackback/id/tr752286791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása