Póker Cikkek és Hírek

Nincs megjeleníthető elem

2010.10.27. 10:06 PókerBónusz

Ragaszkodj a kitervelt stratégiádhoz...

Ha játék közben változik az addig kitervelt póker stratégia, az általában rossz húzás, de mint mindig, e szabály alól is vannak kivételek.

Íme egy elég ritka leosztás, amelyben taktikát kellett volna váltanom – ez egy 20 dolláros beülőjű NL Hold'em MTT versenyen volt. Már csak 17-en maradtunk a 147-ből és 16 fizetős hely volt. Mivel a buborékban voltunk és hatan voltunk az asztalnál, agresszívan játszottam és elég gyakran hívtam all-int.

Ebben az említett partiban egy briliáns és aktív játékos 2800-zat emelt preflop (600/1200 vakszint mellett és 100-as ante mellett), én pedig nagyvakként flat callal válaszoltam. Azt terveztem, hogy a flopon all-in megyek a maradék 17 100-ammal. A lapjaim silányak voltak (9♥ 6♥), neki pedig sok zsetonja volt. Úgy gondoltam, hogy nagyobb eséllyel dobna el lapokat flop utáni all-in esetében, mint preflop.

A flop 9-5-5 lett, én meg betoltam a stackemet. Sajnos az ellenfelemnél A9 lapok voltak és rögtön megadta a hívásomat. Balszerencsés voltam, mert ő azt gondolta, hogy feszes játékos vagyok és biztosan dobtam volna, ha a flop nem kedvez nekem.

De azt is tudtam, hogy két párral passzolnom és megadnom, vagy passzolnom és emelnem kellett volna az all-in helyett. Az eredeti tervem arra a feltételezésre épült, hogy mindig nálam van a legrosszabb kéz. Nem vettem viszont számításba, hogy olyan flop jön, ami a legtöbb esetben a legjobb kezet jelentette nekem. Hagynom kellett volna, hogy ellenfelem újra hívjon.

Persze az aktuális lapok miatt még így is elbuktam volna ezt a partit, de ez nem mentség arra, hogy rossz játékot választottam.

Szólj hozzá!

Címkék: játék stratégia póker holdem online poker


A bejegyzés trackback címe:

https://pokerbonusz.blog.hu/api/trackback/id/tr992402395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása