Póker Cikkek és Hírek

Nincs megjeleníthető elem

2007.10.15. 18:40 PókerBónusz

Poker Room School: Cd Poker

Az elöbbi írásomban (Poker Room School) már beszámoltam egy remek lehetőségről, mely kezdő és haladó pókeresek számára kínál lehetőséget némi ingyen pénzszerzésre, ennek a folytatása következik most.
Szóval, ahol az elöbb abbahagytam: megtörtént a regisztráció, aktiváltam a számlámat, kitöltöttem a kvízt, telefonon igazoltam az adataimat, majd később kaptam egy emailt, hogy a pénz rendelkezsére áll a Cd Poker számlámon. Mivel a Poker Room School a Cd Pokerrel áll kapcsolatban. Joggal vetődik fel a kérdés, hogy miként lett nekem Cd Poker számlám, hiszen csak a Poker Room Schoolon regisztráltam. Igen ám, de a Poker Room School regisztráció automatikus Cd Poker regisztrációt is jelent egyben, a felhasználói nevedet (TTR #) és a jelszavadat emailben küldik el az email címed aktiválásával egyidőben. Szóval miután már meg van a pénz, semmi más teendőd nem maradt mint letölteni a Cd Poker szoftverét, belépni a programba és játszani. Tudom ajánlani a kezdőknek szánt 'Beginner asztalokat', ahova a regisztrációd első 90 napjában leszel képes beülni, azután nem, legyetek azért óvatosak, mert a friss reges emberek nem minden esetben kezdők, komolyabb ellenfelekkel is könnyen szemben találjátok magatokat. Szóval bánjatok óvatosan a kapott kezdőtőkével ($30) mert a további bónuszdollárok megszerzéséhez szükségetek lesz rá. A bónusz kivételének feltételei: minden 1200 Cd Poker pont után $10-t írnak jóvá a számlátokon. A pontok gyűjtéséhez szűk értelemben még játszanatok sem kell, hiszen elég ha lapot kaptok az adott körben, a potba nem kell beleadnotok, és mégis kaptok Cd Poker pontokat. Ezen kivül ne felejtsétek, hogy minden vasárnap $1000 Poker Room School freeroll csak a PRS-en keresztül regisztrált játékosoknak.

folyt. köv

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: cd poker poker room school ingyen póker pénz kezdőknek


A bejegyzés trackback címe:

https://pokerbonusz.blog.hu/api/trackback/id/tr62197203

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training 2019.03.14. 23:56:45

Szinkronizálás Kestrelben - Magyar Opera

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása